FAQ

Nie znalazłeś odpowiedzi?

+ ZADAJ PYTANIE

Kupujący
 
  • Kto może korzystać z HURTUM?

    HURTUM to platforma przeznaczona dla podmiotów biznesowych. Użytkownikiem może być osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dysponująca REGON, mogąca nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Platforma nie jest przeznaczona dla konsumentów indywidualnych.

  • Jak mogę zarejestrować się jako Kupujący?

    Rejestracji można dokonać poprzez poprawne wypełnienie formularza „zarejestruj się”, znajdującego się w prawym górnym rogu serwisu. Należy wybrać opcję „chcę kupować” oraz wypełnić obowiązujące pola: adres e-mail, hasło, powtórzenie hasła, imię, nazwisko, pełna nazwa firmy, nazwa wyświetlana (skrócona do 20 znaków), NIP, REGON, adres firmy (ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość), punkt odbioru (powiat, w którym znajduje się punkt odbioru dostaw). Warunkiem dokonania rejestracji jest akceptacja Regulaminu Hurtum oraz Polityki Prywatności Hurtum, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na końcu formularza rejestracji. Po prawidłowym wypełnieniu formularza i akceptacji Regulaminu oraz Polityki Prywatności nastąpi potwierdzenie Rejestracji w formie wiadomości e-mail, na adres e-mail podany w trakcie procesu rejestracji. Kliknięcie w przesłany w e-mailu link aktywuje dostęp do platformy Hurtum dla Kupującego. Od teraz można w pełni korzystać z serwisu.

  • Czy muszę zarejestrować się, aby zamawiać?

    Tak, aby zamawiać towary przez platformę HURTUM, należy zarejestrować się w serwisie. Szczegółowe informacje związane z zamawianiem towarów przez HURTUM zawarte są w Regulaminie serwisu.

  • Ile kosztuje Kupującego korzystanie z platformy HURTUM?

    Zamawianie towarów na platformie HURTUM jest całkowicie darmowe. Serwis nie pobiera żadnych opłat od Kupujących.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje na temat Dostawców?

    Na platformie HURTUM stworzona została zakładka DOSTAWCY, widoczna w górnym menu serwisu. Aby przeglądać dostawców, którzy oferują swoje towary na platformie niezbędne jest posiadanie konta w HURTUM. Zarejestruj się > Zaloguj się > Zapraszamy również do kontaktu mailowego pod adresem [email protected] .

  • Jak mogę uzyskać dodatkowe informacje na temat HURTUM?

    Bardzo cenimy sobie indywidualny kontakt z naszymi użytkownikami. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub uwagi napisz do nas: [email protected] . Skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym możliwym terminie. Jeśli chciałbyś utrzymywać z nami stały kontakt zapraszamy do subskrybowania naszego Newslettera. Bądźmy w kontakcie!

  • Jak mogę uzyskać informacje na temat trwających kampanii?

    Wszystkie trwające kampanie znajdują się w dedykowanej sekcji KAMPANIE na serwisie. Do sekcji możesz przejść z poziomu górnego menu serwisu. Aby ułatwić nawigację po trwających kampaniach, zostały one oznaczone ikonami, które symbolizują kanały promocyjne wykorzystywane w danej kampanii. Każda ikona stanowi osobny filtr.

  • Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

    Możliwość zwrotu towaru jest zależna od Dostawcy, u którego towar został zamówiony. W celu zwrotu zamówionego towaru prosimy skontaktuj się z Dostawcą.

  • Jak mogę zgłosić problem ze Sprzedającym?

    Wszelkiego rodzaju problemy, niedogodności, spostrzeżenia związane z korzystaniem z serwisu prosimy zgłaszać poprzez dedykowaną zakładkę KONTAKT.

  • Czym jest wersja responsywna HURTUM na urządzenia mobilne?

    Platforma HURTUM przygotowana została w taki sposób, aby wygodne było korzystanie z niej na każdym urządzeniu. Wersja RWD (Responsive Web Design) pozwala na dostosowanie układu, sposobu nawigowania, wyglądu i widoczności elementów w zależności od parametrów urządzenia, na którym wyświetlana jest strona internetowa. W rezultacie wszyscy użytkownicy mają dostęp do jednego źródła treści, które jest rozmieszczone w sposób wygodny i czytelny w zależności od urządzenia, z jakiego korzystają (komputer, smartfon, tablet).

  • Do czego służy panel dla Kupującego?

    Panel Kupującego daje możliwość: 1. Śledzenia zamówień złożonych przez Kupującego na platformie HURTUM 2. Sprawdzenia rabatów, które zostały przydzielone Kupującemu przez Dostawców oferujących swoje towary na platformie 3. Definiowania danych dotyczących działalności Kupującego m. in.: dane firmowe, lokalizacja firmy (co np. pozwala na wyświetlanie Kupującemu ofert tylko tych Dostawców, którzy dostarczają produkty na danym obszarze) 4. Oceny Dostawcy w sekcji MOJE HURTOWNIE poprzez nadanie gwiazdek od 1 do 5, gdzie jeden oznacza najsłabszą ocenę, a 5 najlepszą.

  • Jak mogę odszukać interesujący mnie towar?

    Wyszukiwanie produktów na platformie HURTUM może odbywać się na kilka sposobów: I. Za pomocą wyszukiwarki na stronie głównej serwisu (www.hurtum.pl) 1. Wyszukiwarka pozwala na wyszukanie produktów po atrybutach takich jak: nazwa produktu, marka, numer EAN 2. Aby wyszukać towary za pomocą wyszukiwarki należy w polu tekstowym SZUKAJ wpisać szukaną frazę oraz kliknąć przycisk OK i/lub ikonkę lupki 3. Wyszukiwarka jest widoczna na większości podstron serwisu, dzięki czemu w trakcie przeglądania serwisu w łatwy sposób użytkownik może wprowadzać nowe wyszukiwania. II. Za pomocą drzewa kategorii 1. Po lewej stronie serwisu, zarówno na stronie głównej jak i na listingu, znajduje się drzewo kategorii. Aby wybrać interesującą kategorię produktową wystarczy kliknąć w jej nazwę. System po kliknięciu przeniesie użytkownika na listing z produktami należącymi do wybranej kategorii. III. W celu optymalizacji wyszukań istnieje również możliwość filtrowania oraz sortowania wyników na listingu 1. Nad listingiem produktowym znajduje się pole z listą rozwijaną, które pozwala na sortowanie wyników według kryteriów: najtańsze, najdroższe, alfabetycznie, najnowsze, popularne 2. Pod drzewem kategorii, po lewej stronie serwisu znajdują się filtry, które pozwalają na filtrowanie wyników między innymi po atrybutach takich jak: marka, cena, gabaryt, czas i sposób dostawy, nazwa czy ocena dostawcy.

  • Czy mogę uzyskać rabat na zamówienia?

    Rabaty przydzielane są przez Sprzedającego. W celu sprawdzenia jakie rabaty zostały Tobie przydzielone zaloguj się do Panelu Kupującego i sprawdź zakładkę MOJE RABATY (boczne menu panelu).

  • Czy muszę wybierać Dostawców pod względem obszaru dostawy?

    Na platformie HURTUM, po zalogowaniu się, wyświetlani są tylko i wyłącznie dostawcy, którzy oferują towary na Twoim obszarze. Nie musisz wybierać dostawców samodzielnie - są oni automatycznie dopasowywani do Twoich preferencji. Ważne jest, abyś w procesie rejestracji prawidłowo wypełnił swoje dane. Jeśli nie jesteś pewien czy poprawnie określiłeś swoje położenie zaloguj się do Panelu Kupującego i sprawdź zakładkę USTAWIENIA.

  • Jak dodać towary do koszyka?

    W celu dodania produktów do koszyka, na listingu, lub na karcie produktu wybierz button DO KOSZYKA. Dodawaniu produktów do koszyka towarzyszy animacja "przelatywania" wybranego towaru do koszyka, który znajduje się w prawym górnym rogu serwisu. Jeśli nie widzisz animacji upewnij się, że produkty, które dodałeś do koszyka faktycznie zostały do niego dodane. Aby zobaczyć swój koszyk kliknij na ikonkę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu serwisu.

  • Jak zamówić towary?

    Aby zamówić towary, które dodałeś do koszyka, kliknij przycisk ZAMAWIAM znajdujący się po prawej stronie koszyka zakupowego. W momencie zamówienia towaru Twoje zamówienie otrzyma status OCZEKUJĄCE. Sprzedający otrzyma powiadomienie mailowe o Twoim zamówieniu, jak również ta informacja wyświetlona zostanie w jego panelu. Aby zamówienie zostało do Ciebie dostarczone Sprzedający musi je zaakceptować poprzez zmianę statusu z OCZEKUJĄCE na ZATWIERDZONE. O tym fakcie zostaniesz poinformowany mailowo. Zmiany statusów możesz śledzić w Panelu Kupującego w sekcji MOJE ZAMÓWIENIA.

  • Jak dowiem się czy zamówienie zostanie zrealizowane?

    W momencie zamówienia towaru Twoje zamówienie otrzyma status OCZEKUJĄCE. Sprzedający otrzyma powiadomienie mailowe o Twoim zamówieniu, jak również ta informacja wyświetlona zostanie w jego panelu. Aby zamówienie zostało do Ciebie dostarczone Sprzedający musi je zaakceptować poprzez zmianę statusu z OCZEKUJĄCE na ZATWIERDZONE. O tym fakcie zostaniesz poinformowany mailowo. Zmiany statusu możesz śledzić w Panelu Kupującego w sekcji MOJE ZAMÓWIENIA.

  • Jak mogę zapłacić za zamówione towary?

    Platforma HURTUM jest tylko i wyłącznie pośrednikiem ułatwiającym znalezienie towarów i złożenie zamówienia. Nie oferuje płatności online za zamówiony koszyk. Aby dokonać płatności za złożone zamówienie Sprzedający wystawi Tobie FV. HURTUM nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenia finansowe pomiędzy użytkownikami.

  • Jak mogę zmienić dane w ustawieniach panelu dla Kupującego?

    Aby zmienić dane w Panelu Kupującego zaloguj się na platformie HURTUM i przejdź do panelu poprzez USTAWIENIA KONTA. Następnie z menu bocznego wybierz zakładkę USTAWIENIA.

  • Jakie informacje oraz funkcjonalności znajdują się w panelu dla Kupującego?

    Panel Kupującego zawiera informacje związane z: 1. Zamówieniami złożonymi przez Kupującego na platformie HURTUM 2. Rabatami jakie zostały przydzielone Kupującemu przez hurtownie, oferujące swoje towary na platformie 3. Danymi dotyczącymi działalności Kupującego m. in.: dane firmowe, lokalizacja firmy (co np. pozwala na wyświetlanie Kupującemu ofert tylko z tych hurtowni, które dostarczają produkty do obszaru, na którym Kupujący prowadzi działalność) 3. Ocenami Dostawców w sekcji MOJE HURTOWNIE - funkcjonalność pozwala na ocenę dostawcy poprzez nadanie gwiazdek od 1 do 5, gdzie 1 oznacza najsłabszą, a 5 najwyższą ocenę.

Sprzedający
 
  • Kto może korzystać z HURTUM?

    HURTUM to platforma przeznaczona dla podmiotów biznesowych. Użytkownikiem może być osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dysponująca REGON, mogąca nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Platforma nie jest przeznaczona dla konsumentów indywidualnych.

  • Jak mogę zarejestrować się jako Sprzedający?

    Rejestracji można dokonać poprzez poprawne wypełnienie formularza „zarejestruj się”, znajdującego się w prawym górnym rogu serwisu. Należy wybrać opcję „chcę sprzedawać” oraz wypełnić obowiązujące pola: adres e-mail, hasło, powtórzenie hasła, imię, nazwisko, pełna nazwa firmy, nazwa wyświetlana (skrócona do 20 znaków), NIP, REGON, adres firmy (ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość), punkt odbioru (powiat, w którym znajduje się punkt odbioru dostaw). Warunkiem dokonania rejestracji jest akceptacja Regulaminu Hurtum oraz Polityki Prywatności Hurtum, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na końcu formularza rejestracji. Po prawidłowym wypełnieniu formularza i akceptacji Regulaminu oraz Polityki Prywatności nastąpi potwierdzenie Rejestracji w formie wiadomości e-mail, na adres e-mail podany w trakcie procesu rejestracji. W przypadku konta, które pozwala na sprzedawanie towarów na platformie HURTUM, po rejestracji w serwisie, zespół HURTUM weryfikuje podane dane pod kątem ich poprawności. Na tym etapie zespół HURTUM kontaktuje się ze Sprzedającym w celu udzielenia podstawowych informacji o platformie oraz zweryfikowania potrzeb Sprzedającego, a także ustalenia optymalnego sposobu integracji z serwisem. Po weryfikacji administratorzy serwisu HURTUM aktywują konto. Po aktywacji Sprzedający może w pełni korzystać z HURTUM.

  • Ile kosztuje Sprzedającego korzystanie z platformy HURTUM?

    Proponujemy bardzo atrakcyjne warunki współpracy. W HURTUM nie płacisz NIC za: - prowadzenie konta - wdrożenie systemu - wystawianie towarów. Jedyna opłata, jaka obowiązuje w serwisie, naliczana jest od Twojego obrotu, który zostanie wygenerowany na platformie. Zarabiamy TYLKO I WYŁĄCZNIE kiedy TY ZARABIASZ. Razem budujemy Twój biznes! Cennik: 1. Wartość prowizji naliczana jest od wartości netto, zamawianych za pośrednictwem HURTUM towarów i wynosi ona 2%. Płatność następuje na podstawie FV VAT wystawianej przez serwis HURTUM za poprzedni miesiąc rozliczeniowy, do 10 dnia miesiąca kolejnego. Termin płatności FV wynosi każdorazowo 14 dni. 2. W przypadku produktów w cenach promocyjnych (sekcja OKAZJE) prowizja od zamawianych za pośrednictwem HURTUM towarów wynosi 3%. Warunki rozliczeniowe są analogiczne jak w przypadku opisanym w pkt. 1. HURTUM oferuje szereg możliwości promocji na serwisie m in. promocja w sekcji KAMPANIE, scyscraper na serwisie, showcasy na stronie głównej serwisu. Ceny poszczególnych formatów reklamowych ustalane są indywidualnie w zależności od czasu trwania promocji i modelu rozliczeniowego. Podmioty zainteresowane promocją na serwisie HURTUM prosimy o kontakt pod adresem: [email protected] . HURTUM zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości opłat i prowizji. Wszelkie zmiany opłat i prowizji są ogłaszane z wyprzedzeniem (na stronie i ewentualnie dodatkowo w informacjach e-mailowych). HURTUM nie wyklucza też zmian wysokości opłat i prowizji w ramach ograniczonych czasowo promocji (w takiej sytuacji stosowna informacja pojawi się na stronie).

  • Do czego służy panel dla Sprzedającego?

    Panel Sprzedającego daje możliwość zarówno sprzedawania na platformie HURTUM, jak i dokonywania zakupów. W sekcji powiązanej ze sprzedażą Sprzedający ma możliwość: 1. Dodawania/edycji produktów, które chce oferować na platformie HURTUM 2. Śledzenia sprzedaży oraz generowania statystyk dotyczących m. in. zamówień, kupujących 3. Definiowania danych dotyczących działalności m. in.: dane firmowe, obszary dostawy, formy dostawy, minimalne wartości zamówień czy też czasy realizacji. W Sekcji powiązanej z zakupami Kupujący ma możliwość: 1. Śledzenia zamówień złożonych na platformie HURTUM 2. Sprawdzenia rabatów, które zostały mu przydzielone przez Sprzedających oferujących swoje towary na platformie, 3. Oceny Sprzedających, u których zamówił towary.

  • Jak mogę sprawdzić statusy moich zamówień?

    Na platformie HURTUM wyróżniamy 3 statusy złożonych zamówień: - OCZEKUJĄCE (zamówienie złożone przez Kupującego, ale nie potwierdzone jeszcze przez Sprzedawcę) - ZAAKCEPTOWANE (zamówienie zaakceptowane i potwierdzone przez Sprzedawcę) - ANULOWANE (zamówienie odrzucone przez Sprzedawcę. W przypadku zmiany statusu na ANULOWANE, sprzedawca musi wypełnić pole WIADOMOŚĆ DO KUPUJĄCEGO, w którym wpisuje powód niemożliwości realizacji zamówienia. Kupujący informacje o powodach odrzucenia zamówienia otrzymuje drogą mailową). Każdorazowa zmiana statusu wiąże się z notyfikacją mailową Kupującego, a także wprowadzone zmiany widoczne są natychmiast po zatwierdzeniu, zarówno w Panelu Sprzedawcy, jaki Kupującego. Aby sprawdzić status zamówienia złożonego u Sprzedającego należy: 1. Zalogować się do Panelu Sprzedawcy 2. Wybrać sekcję ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE U MNIE z bocznego menu ( lewa strona panelu) 3. Szósta kolumna listingu, o nazwie STATUS, pokazuje status złożonego zamówienia (oczekujące, zaakceptowane, anulowane) 4. Aby zmienić status zamówienia, należy wybrać przycisk ZOBACZ znajdujący się przy danym zamówieniu na listingu (prawa strona), a następnie, w obszarze PRODUKTY zatwierdzić lub anulować zamówienie. Aby sprawdzić status zamówienia złożonego przeze mnie jako Kupującego należy: 1. Zalogować się do Panelu Sprzedawcy 2. Wybrać sekcję MOJE ZAMÓWIENIA z bocznego menu (lewa strona panelu) 3. Siódma kolumna listingu, o nazwie STATUS, pokazuje status złożonego przeze mnie jako Kupującego zamówienia (oczekujące, zaakceptowane, anulowane).

  • Jakie dane muszę podać w ustawieniach panelu dla Sprzedającego?

    Aby w pełni korzystać z funkcjonalności HURTUM musisz zarejestrować się w serwisie. Aby założyć konto należy wypełnić formularz rejestracyjny. Dane podane w formularzu wyświetlą się w Panelu Sprzedawcy. W każdej chwili możesz je edytować, a także usunąć konto z serwisu HURTUM. Jednocześnie zapewniamy, że przetwarzanie danych naszych Klientów to dla Nas najwyższy priorytet. Przechowujemy je zgodnie z regulacjami prawa polskiego, a także nie udostępniamy ich podmiotom trzecim. Zapraszamy do zapoznania się z naszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności.

  • Jak mogę zmienić dane w ustawieniach panelu dla Sprzedającego?

    Aby edytować swoje dane zaloguj się do Panelu Sprzedawcy. Z menu bocznego wybierz sekcję USTAWIENIA. W tej sekcji możesz edytować dane takie jak: - dane dotyczące spółki - hasło - dane do FV - minimalne wartości zamówień - opcje dostawy - obszary dostawy. Każdorazowo po wyedytowaniu którejkolwiek sekcji, zmiany musisz zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ. Wprowadzone zmiany będą widoczne na serwisie i w panelu kilka sekund po ich zapisaniu. Jeśli pomimo zatwierdzenia zmian nie widzisz ich na serwisie/w panelu prosimy odśwież stronę (ctrl F5 w przypadku PC, cmd R w przypadku Mac), jeśli problem nadal występuje prosimy wykasuj cache (pamięć podręczną) dla domeny www.hurtum.pl. Jeśli powyższe działania nie przyniosły rezultatu prosimy o kontakt pod adresem: [email protected].

  • Jak mogę dodać produkty jako Sprzedający na HURTUM?

    Dodawanie produktów na platformie HURTUM może odbywać się automatycznie i/lub ręcznie. I. Ręczne dodawanie produktów 1. Aby ręcznie dodać produkt zaloguj się do Panelu Sprzewdawcy. 2. Wybierz z menu bocznego sekcję CENY PRODUKTÓW 3. Kliknij button DODAJ PRODUKT 4. Wypełnij formularz dodawania produktu i zatwierdź go przyciskiem DODAJ OFERTĘ II. Automatyczne dodawanie produktów 1. Aby móc automatycznie dodawać produkty na platformę HURTUM wystarczy, że zintegrujesz się z system po API (Application Programming Interface). Dzięki integracji HURTUM z Twoimi stanami magazynowymi oraz bazą danych produktów - na platformie HURTUM wyświetlać się będą towary, które faktycznie masz na stanie magazynowym, a także każdorazowe zmiany w Twojej bazie danych będą automatycznie uwzględniane w HURTUM. W celu ustalenia optymalnego sposobu integracji zapraszamy do kontaktu: [email protected].

  • Jak mogę dodać produkty do OKAZJI na HURTUM?

    Aby Twój produkt wyświetlał się w sekcji OKAZJE zaloguj się do swojego Panelu Sprzedawcy. Następnie, z bocznego menu wybierz sekcję CENY PRODUKTÓW. W tej sekcji możesz zarówno dodać nowy produkt, który ma wyświetlać się w sekcji OKAZJE, jak również oznaczyć produkt istniejący, aby ten wyświetlał się w sekcji OKAZJE. I. Jak dodać do sekcji OKAZJE produkt istniejący: 1. Na liście produktów znajdź produkt, który chcesz dodać do sekcji OKAZJE i kliknij button EDYTUJ (prawa strona listingu produktów) 2. Po przejściu na kartę produktu, na sekcji ZMIEŃ CENĘ kliknij w link "Produkt dostępny w cenie promocyjnej?" 3. Zdefiniuj cenę promocyjną dla danego produktu oraz czas jej trwania 4. Zatwierdź zmiany poprzez kliknięcie przycisku USTAW CENĘ II. Jak dodać do sekcji OKAZJE nowy produkt: 1. W sekcji CENY PRODUKTÓW, kliknij button DODAJ PRODUKT, znajdujący się nad listingiem, po jego lewej stronie 2. Po przejściu na formularz dodawania produktu kliknij w link "Produkt dostępny w cenie promocyjnej?" 3. Zdefiniuj cenę promocyjną dla danego produktu oraz czas jej trwania 4. Dokończ wypełnianie formularza oraz zatwierdź zmiany poprzez kliknięcie przycisku DODAJ OFERTĘ. Uwaga: Cena promocyjna wymaga zatwierdzenia przez HURTUM. Do czasu jej zatwierdzenia Twoja oferta w okazyjnej cenie będzie niedostępna. W przypadku podania ceny promocyjnej w pole cena wpisz cenę przed obniżką, a w pole cena promocyjna po obniżce. Możesz podać datę rozpoczęcia i zakończenia obowiązywania ceny promocyjnej, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku braku zdefiniowania tych pól produkt pozostanie w sekcji OKAZJE do czasu ponownej edycji.

  • Jak mogę przyznać rabat na zakup towarów dla swoich klientów?

    Aby zdefiniować dedykowane rabaty dla swoich Klientów zaloguj się do Panelu Sprzedawcy. Następnie, z menu bocznego wybierz sekcję RABATY. W tej sekcji możesz dodać dedykowany rabat dla swojego Klienta definiując wartość rabatu i numer NIP klienta, którego rabat ma dotyczyć. Jeśli masz wielu Klientów, którym chciałbyś przyznać rabat możesz to zrobić importując plik CSV z danymi w formacie: numer NIP oraz wartość rabatu (po przecinku). Przykładowo dla numeru NIP 1234567890 i RABATU 2% zapis powinien wyglądać następująco: 1234567890,2. Import pliku możliwy jest z poziomu zakładki IMPORTUJ CSV, w sekcji RABATY.

  • W jaki sposób mogę określić obszar dostaw towarów?

    Aby określić obszar, w obrębie którego dostarczasz swoje towary, zaloguj się do Panelu Sprzedawcy. Następnie w sekcji USTAWIENIA (lewe, boczne menu Panelu) wybierz OBSZAR DOSTAWY. W tej sekcji możesz wybrać zarówno obszar dostawy CAŁA POLSKA, jak i zdefiniować tylko województwa lub nawet poszczególne powiaty w danych województwach, do których dostarczasz swoje towary.

  • W jaki sposób mogę określić formę i koszt dostaw towarów?

    Aby określić formy i ceny dostawy jakie oferujesz swoim klientom zaloguj się do Panelu Sprzedawcy. W sekcji USTAWIENIA, widocznej w lewym, bocznym menu Panelu, wybierz OPCJE DOSTAWY. W tej sekcji możesz skonfigurować zarówno formy dostawy ( kurier, odbiór osobisty, dostarczenie towaru przez Ciebie do kupującego własną dostawą) , a także cenę przy poszczególnej formie. Ważne: ceny podawane w sekcji OPCJE DOSTAWY są cenami BRUTTO, co stanowi wyjątek w serwisie, ponieważ wszystkie ceny towarów są cenami netto i podatek VAT naliczany jest w koszyku zamówienia.

  • Jakie są sposoby integracji automatycznej z HURTUM?

    HURTUM udostępnia Interfejs programistyczny aplikacji (ang. Application Programming Interface, API) – jest to ściśle określony zestaw reguł i ich opisów, w jaki programy komunikują się między sobą. Integracja z platformą poprzez API jest rekomendowanym sposobem połączenia HURTUM z Klientem. HURTUM oferuje wsparcie techniczne przy integracji, jak również możliwość integracji innymi sposobami, jeśli będą dla klienta wygodniejsze (pliki xml). W celu wypracowania optymalnego sposobu integracji zapraszamy do kontaktu pod adresem [email protected].

  • Jakie informacje oraz funkcjonalności dodatkowe znajdują się w panelu dla Sprzedającego?

    Panel Sprzedającego to narzędzie, które umożliwia nie tylko śledzenie zamówień i definiowanie ofert, ale daje szereg dodatkowych funkcjonalności między innymi: - możliwość kupowania na platformie HURTUM od innych Sprzedających - sekcję statystyk pokazującą w przejrzysty i przyjazny sposób sprzedaż na platformie - możliwość definiowania kont bankowych w celu ułatwienia zamknięcia procesu zamówienia przez Kupującego - sekcję związaną z integracją, wyjaśniającą krok po kroku w jaki sposób można zintegrować się z platformą HURTUM za pomocą API.

  • W jaki sposób uzyskam informację o zamówieniu od Kupującego?

    W momencie złożenia zamówienia przez Kupującego Sprzedawca otrzymuje powiadomienie drogą mailową, a także zamówienie pojawia się w Panelu Sprzedawcy w zakładce "Zamówienia złożone u mnie". Każdorazowo Sprzedający musi zatwierdzić/odrzucić zamówienie. Może to być wykonane w Panelu Sprzedawcy. W momencie zatwierdzenia/odrzucenia zamówienia, Kupujący otrzymuje notyfikacje mailową, a także w Panelu Kupującego następuje zmiana statusu zamówienia.

  • W jaki sposób następuje rozliczenie Sprzedającego z HURTUM?

    HURTUM nalicza opłatę prowizyjną w zależności od obrotu oraz wybranego sposobu prezentacji towarów (standard, okazje, kampanie). Na podstawie danych widocznych w Panelu Sprzedawcy HURTUM wystawia fakturę (FV), która do klienta dostarczana jest drogą mailową. W przypadku wyrażenia przez klienta chęci otrzymywania FV papierowych, HURTUM wysyła FV drogą pocztową. Szczegółowe zasady opłat pobieranych na platformie znajdują się w Regulaminie serwisu. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem: [email protected].

  • Jak mogę uzyskać dodatkowe informacje na temat HURTUM?

    Bardzo cenimy sobie indywidualny kontakt z naszymi użytkownikami. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub uwagi napisz do nas: [email protected]. Skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym możliwym terminie. Jeśli chciałbyś utrzymywać z nami stały kontakt zapraszamy do subskrybowania naszego Newslettera. Więcej informacji o Nas znajdziesz również na profilu LinkedIn, Bądźmy w kontakcie!

  • Jak mogę zgłosić problem z Kupującym?

    Wszelkiego rodzaju problemy, niedogodności, spostrzeżenia związane z serwisem prosimy zgłaszać poprzez dedykowaną zakładkę KONTAKT lub bezpośrednio do Key Account Managera, który został przydzielony w procesie integracji z platformą HURTUM.

  • Czym jest wersja responsywna HURTUM na urządzenia mobilne?

    Platforma HURTUM przygotowana została w taki sposób, aby wygodne było korzystanie z niej na każdym urządzeniu. Wersja RWD (Responsive Web Design) pozwala na dostosowywanie układu, sposobu nawigowania, wyglądu i widoczności elementów w zależności od parametrów urządzenia, na którym wyświetlana jest strona internetowa. W rezultacie wszyscy użytkownicy mają dostęp do jednego źródła treści, które jest rozmieszczone w sposób wygodny i czytelny w zależności od urządzenia z jakiego korzystają (komputer, smartfon, tablet).